
d:Signage skal ta Sarpsborg 08 til nye digitale høyder
Som ny samarbeidspartner, skal d:Signage være med å styrke Sarpsborg 08s varemerke.
Han er en kjenning i 08-nettverket fra tidligere gjennom jobben i Leonberg. 1. januar startet imidlertid Sveinung Thunes opp d:Signage - en ekspert på infoskjerm med mål om å styrke kundenes merkevarer.
- For oss som klubb er dette en viktig avtale. Vi kjenner Sveinung godt fra jobben hans i Leonberg. Han har hjulpet oss med skjermløsninger tidligere, men nå ønsker vi ta det et steg videre. Vi ønsker å gi kundene våre og publikum en god publikumsopplevelse. Med Sveinungs kompetanse og d:Signagnes’ systemer, er vi sikre på at vi kommer til å bli enda bedre, sier markedssjef Espen A. Meland i Sarpsborg 08.
d:Signage har flere kunder lokalt, men jobber også med store, nasjonale og internasjonale aktører. Bedriften leverer inforskjermløsninger til blant annet Visma, Veidekke, Jotun og hele Sulland-konsernet.
- En målsetting med samarbeidet vi nå har inngått med d:Signage, er at vi på sikt også skal bli enda mer synlige utover Sarpsborg Stadion. Vi skal bruke 2025 på å se hvordan vi kan nå enda bredere ut. d:Signage er eksperter innenfor sitt felt og skal bistå oss i planlegging og eventuell gjennomføring av dette, sier Meland.
Selv er Thunæs stolt og glad over å ha inngått et samarbeid med Sarpsborg 08.
- Jeg har jo et blått hjerte og er personlig engasjert i det som skjer her på Stadion. Jeg har også et engasjement i form av at jeg ønsker at Sarpsborg 08 skal fremstå best mulig. Samarbeidet er ikke nødvendigvis fordi vi er på jakt etter å levere løsninger hos andre eliteserieklubber, men i Sarpsborg 08-sammenheng ønsker vi å være med på en reise. Den har vi startet tidligere gjennom Leonberg, men nå står vi på egne bein med d:Signage. Vi ønsker å bidra, sier han.
I sitt virke i d:Signage, er Thunæs opptatt av å kartlegge hva som er kundenes reelle behov for en infoskjerm.
- Jeg sier ofte at hvis man ikke har noen konkrete mål med hvorfor man skal ha infoskjerm, så trenger man ikke infoskjerm. Der vi samarbeider med kundene våre, har vi et tydelig mål om å forbedre noe konkret. Infoskjermer kan formidle viktig informasjon, det være seg mot privatkunder eller internt i en bedrift. Vi skal være rådgivere for å skape merverdi og selger ikke bare for å selge. Vi er opptatt av å høyne kvaliteten hos de vi samarbeider med, avslutter Thunæs.